Shoppingday with my mom!

Heeey.

Idag har jag och mamma varit på Väla. Åkte dit vid elva och käkade frukost sen har vi gått i affärer tills nu typ, mysigt! Träffade mina kära gamla vänner som är på besök i HBG precis som jag, så skoj och träffa gamla oldies (oldies but goldies). Hejjade på alla på jobb också idag, ska jobba imorgon ju!

Detta köpte jag idag:
♥ Fyra böcker på Bokshopen
♥ Ögonkräm från apoteket
♥ Tunika från Indiska, svart genomskinlig
♥ Ögonbindel från Accent (min börjar se rätt sliten ut)
♥ Svart klänning från Gina Tricot
♥ Jätte fin scarfs från Gina Tricot
♥ Solglasögon från Lindex (säsongens största!)
♥ Två flaskor vin från systembolaget (tills imorgon) ;)




Lite av dagens shopping.


Detta var dagens outfit;

Skjorta från Manchester (Marc's and Spencer tror jag)
Byxor/Jeans från Österrike
Skor/Stövlar från Topshop

Ikväll blir det god mat i gott sällskap på Bonasera Bonasera!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

läste precis ut "Mina hemligheter", den va super, tog bara 2 dagar=)

2009-03-27 @ 15:35:56
Postat av: sofie

svar anonym: åh vad skoj, jag ska börja läsa snart!

2009-03-27 @ 15:57:03
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin sjal o jag gillar din fina skjorta!

2009-03-27 @ 22:16:53
URL: http://mollibolli.blogspot.com
Postat av: E

ÄLSKLING!!! Hoppas du har det mys hemma.. Vet du jag var inne på Gina i dag.. Stog och prova den scarfen när det plötsligt slog mig att det va den du köpt. Vilken jäkla tur att jag kom på det. Hahaha annars hade nog groningenborna tyckt vi var lika;) I morgon bär det av till holland igen.. suck.



SAKNAR DIG!!!! pussar

2009-03-28 @ 15:45:32
Postat av: E

ÄLSKLING!!! Hoppas du har det mys hemma.. Vet du jag var inne på Gina i dag.. Stog och prova den scarfen när det plötsligt slog mig att det va den du köpt. Vilken jäkla tur att jag kom på det. Hahaha annars hade nog groningenborna tyckt vi var lika;) I morgon bär det av till holland igen.. suck.



SAKNAR DIG!!!! pussar

2009-03-28 @ 15:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0