Morsning korsning

Busy dag idag för en gång skull. Fieke ska fotas idag till väsk-kampanjen och jag och E ska vara med som moraliskt stöd, sen kanske hinner jag träna, sen hem och fixa mig igen och då vid sex-snåret är det vår tur att fotas. Vi ska tydligen ha ett gruppfoto och jag har inget och ha på mig, ILLA!

Aja, snart kommer E i sin rääääser bil så jag tänkte ställa mig utanför med en cigg eller två. ;P

Carro väckte mig halv nio med ett mms som jag inte ens kunde öppna, vad var det carro!? ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anja

hejhej :)

Jag mailar över receptet nu i dagarna till dig gumman. Jo jag fyller nästa söndag.. och du fyllde ju nu precis ;) GRATTIS I EFTERSKOTT!!!

Ja i sommar tror jag också att jag kommer vara i helsingborg mestadels.. men har inte riktigt spikat ännu.. men som det ser ut nu kommer jag vara där en hel del, så då kan vi ju absolut ses :P

haha idag har min lilla vovve slagits av en förkyldning.. haha.. aldrig varit med om det tidigare.. hon harkar sig, snorar och låter haha ;) gulligt men synd om henne!!

Har precis varit på gymmet och nu ska jag börja plugga :( trist!! Men men..

Hoppas att du får en trevlig helg gumman och lycka till på fotograferingen sen ikväll! Följer din blogg typ dagligen så vi hörs ju!

Pusspuss

2009-03-07 @ 12:28:45
URL: http://redmary.blogg.se/
Postat av: carro

jag verkar fortfarande inte upptäckt uppfinningen SOLARIUM på den här bilden... :( det var ett mms på "my little friend" på kinden.. du smittade mig! :(

2009-03-08 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0