Min offentliga skräck

Heey.

Varit och tränat nu, det blev en snabbis idag, var så mkt folk på gymmet att det kändes panikartat. Igår duschade jag ju där och jag hade tur! Det var jätte lite folk där igår så jag fick faktiskt duscha HELT SJÄLV, så skönt! Jag var rädd att jag skulle bli omringad av nakna tanter typ! Haha. Jag vet inte varför men jag tycker det är så läskigt... Idag när jag gick in i omklädningsrummet så möttes jag av kanske 6 nakna människor som typ stod och snackade och smorde in sig i lotion... Altså mitt huvud bara skrek "SKYL ER KVINNOOOOOR"... Man kan väl iallafall ta på sig trosor? Jag tror det är snäppet värre här i Holland också. De har tillexempel en pool där alla (män och kvinnor) badar nakna och en gemensam bastu!? Varför liksom!? Man blir ju mörkrädd... Är det bara jag som tycker såhär?!


bild lånad av pro.corbis.com

XOXO

Kommentarer
Postat av: Diddi

nej jag är likadan, haha

2009-03-08 @ 20:38:53
URL: http://dmathisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha samma här, usch. I underkläder kan väl vara ok men helt näck? Det bästa e duschbås gärna med dörr..haha.

2009-03-09 @ 15:58:32
URL: http://www.mollibolli.blogspot.com
Postat av: steffi

Jag håller med, haha!! Jag har varit och simmat nu med Frida och så. Och det där med badhus blir aldrig min grej! Håriga bäver fissar och hängbukar till marken. Näe, tacka vet jag påklädda damer!

2009-03-11 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0