En nyttig dag

Heeej.

Tränat hårt idag och till middag käkade jag en god Ceasar sallad, nyttigt och gott. Köpte min favorit yoghurt som jag ska käka om jag blir sugen på nåt godisaktigt.. ;P A sitter och käkar hemmagjorda hamburgare men jag avstod.... I AM TRYING ;)

Börjar längta hemmåt. Saknar min fina familj så mycket, dom är verkligen det bästa som finns. Min mammi, min pappi och min lillebrossa som inte är så liten längre. Drömde inatt att han och jag gick ut och festa här i Groningen och nu (eftersom han blivit 18) så finns det ju tillochmed en möjlighet! Haha, han har blivit så stor. Kommer ihåg när han var mindre än mig och allt vi gjorde var att retas med varann eller lekte med lego och bilar :) Om två veckor kommer jag! ;)

Carro älskling, du får jätte gärna notera för vår chef att jag kan jobba mellan den 24mars och 1april, kanske lägga en lapp på hans office? Snyggt att jag kommunicerar med dig genom min blogg, haha! <3

Nej nu ska jag sluta babbla.
Snart börjar mitt och A:s favoritprogram (eller ett av dom), "Arga Snickaren"
Hittade lite gamla bilder på oss från den gamla goda Wigan tiden;

XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

nu ska jag börja titta på 90210, stolt över mig? miss uu baby

2009-03-12 @ 12:50:14
Postat av: sofie

svar alex: vääääldigt stolt goss :)

2009-03-12 @ 13:05:16
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0