BORTAMATCH!

Hellooo!

Igår hade vi photoshoot med alla babes och våra väskor. Det gick bra och efteråt gick alla ut och åt massa god mat :) Idag ska jag och E köra roadtrip till Herenveen! MEGA viktig match idag så snälla be för vårt lag, haha. Ska träna när jag lämnat A och för första gången ska jag (hör och häpna) duscha där. Jag tror inte jag uttryckt min rädsla för offentliga duschar här innan men jag hatar det! Hatar massa nakna damer runt om mig och jag hatar att stå och duscha så alla ser, jag HATAR verkligen det. Men idag ska jag titta min rädsla i vitögat (kanske tillochmed brunögat) och duscha! Haha. Sen ska jag köra hem till E och vidare till bortamatchen.

Såhär såg jag ut igår;

Försökte få en bra bild av min sminkning därför jag ser så allvarlig ut. Haha, men men. EGOPICS.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Janne

Du behöver i allafall inte ha komplex för att duscha med andra kvinnor, för du ser jäkligt bra ut!

2009-03-07 @ 16:23:01
Postat av: Elena

Haha Janne håller med dig:)

2009-03-07 @ 22:46:59
Postat av: sofie

Svar Janne: Ojoj tackar så mycket :) Men jag tror det största komplexet är de nakna tanterna runtomkring ;)

2009-03-07 @ 22:46:59
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: alex

söt du e poppe, saknar dig puss

2009-03-09 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0