I KNOW

dålig uppdatering! SORRY!

Har umgåtts med vänner, familj och pojkvän samt jobbat, firat midsommar och festat. ;P Livet leker. Fint väder är här också. Ska lägga mig och sola nu sen ska vi ut med båten och mysa hela dagen. Låter inte helt fel va? Börjar sakna mitt hus och mina fina vänner i Groningen nu. Elena och Fredda är tillbaka där och A drar om en vecka, men jag ska ju stanna här hela Juli också. Men men, vart jag än är så saknar jag alltid någon, trist! Jenna kanske kommer över i Juli, hade varit så sjukt skoj! Hoppas hoppas hoppas!

Förlåt om min blogg är tråkig men vem sitter mkt framför datan när solen skiner? inte jag iallafall. :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

men hallååå jag då???!! miss me miss me!

2009-06-23 @ 19:45:16
Postat av: E

Men inte ska du känna dig dum!! Njut av sverige!!



Tror jag åker tillbaka till sverige runt den 16e. Sen tillbaka igen runt den 29e.. Vi måste kolla när vi ska resa också!



miss u.. puss

2009-06-24 @ 21:11:26
URL: http://www.improveme.se/elenas
Postat av: E

nä nu får du faktiskt lägga upp lite bilder och skrva lite så jag får se hur du har det sötis

2009-06-28 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0