Lunch, fika och rabies...

Hej hopp.

Varit iväg och lunchat samt fikat med mina babes här i Groningen, nu är vi äntligen samlade igen. Började så smått planera året och allt skoj vi ska ha. Me like. Tydligen någon gala i slutet av månaden i Amsterdam också, skoj. Det första jag gjorde när jag kom till stan var att springa in på Sephora och köpa läppglans, it's the best. Sitter och installerar The Sims 3 nu i den stora Mac-datan, börjar bli smått beroende av det faktiskt. 

Var ute och tog en cigg innan och blev överfallen av en jävla katt som bet hål i mitt ben, ska övervaka det noga så det inte svullnar, då får jag åka in på akuten och få spruta, hoppas inte på det. Var bara ett litet ytligt sår och katten var dum i huvudet! Hatar lömska katter.

Imorgon ska jag på stan med A:s mamma och sen på Söndag är det premiärmatch, Groningen - Ajax, kommer bli ett jädrans tryck! Längtar...


Ha det bra sålänge.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0