Jag saknar...

Jag har mkt jag behöver just nu. Min familj, mina vänner, min släkt och jobb här hemma. Ändån så saknar jag Groningen, livet där, mina vänner där, min pojk och så har jag Jenna i England som jag saknar. Vart jag än är i världen kommer jag alltid sakna någon känns det som. Men jag vet att hur länge jag än är ifrån dom så kommer allt vara som vanligt igen den dagen vi ses, för så bra vänner är vi. Det känns skönt och veta.

Hittade lite taggade foton på mig på face av Matilda A;

Jag och min sis, är vi lika?


Bra början på kvällen!


Lite värre slut, haha!

Detta är bilder från i Torsdags när jag och Caroline hade en bästis-utgång, alltid lika skoj! ♥

Imorgon ska jag vina med min gamla vän Anja, ska bli mega skoj och snacka massa gamla minnen!
XOXO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0