Balkongmys och rosé

Har precis suttit några timmar med LillEmma och Carro och snackat skit och druckit vin på min balkong. Orkar dock inte gå ut. Emelie smsade och frågade om jag skulle med till båstad och det hade varit så sjukt skoj men lite sent påtänkt kanske. Haha. Ska lägga mig och sova nu. Imorgon ska det bli fint väder så då ska det solas ;)

Saknar Elena som jag pratade med nyss. Hon är bäst.
Saknar min man.
Saknar Groningens uteliv där man kan gasta utan att någon höjer ett ögonbryn.
Saknar mitt hus.

Aaa, livet är väl jobbigt? ;) Neeej, det är rätt jävla underbart.
XOXO

Kommentarer
Postat av: E

Saknar dig med finaste:)

2009-07-16 @ 10:48:29
Postat av: Fanny

hej din lilla buse!



nu har jag varit jobbaktiv i helsingborg i 3 veckor .. o jag har inte fått se dig en sekund .. fy fy fy ! kom in o hälsa på en dag så tar vi en fika eller något .. hihi .

PUSS lillen

2009-07-17 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0