WHY DO U WANT WHAT U CAN'T HAVE?

Ringde precis min älskade bästis Caroline och hon och tjejerna höll på och fixa sig för en girls night out... ÅNGEST! Jag vill också vara med dom istället för att sitta och kolla på fotboll här hemma... Har dock haft en mysig dag med träning och en sjukt god middag (made by me såklart) men idag föredrar jag mina girls och massor med vin... Blev lite deppo nu så jag tror jag måste unna mig en chokladbit. DET ÄR JAG VÄRD!

Oh and Jenna hunny ur so sweet I could die. :) MISS YOU


I LOVE IT. DON'T YOU?

XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

och vi saknade dig meeeed!

2009-01-26 @ 13:32:00
Postat av: louise

men var på 50års fest? eller du vill inte säga? ;p

2009-01-26 @ 15:46:11
URL: http://louisereinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0