WALK LIKE ME, TALK LIKE ME

Okeeej. Vi kollade matchen hemma hos Elena och vårt kära Groningen vann med hela ett noll!!! Wii. Så glada var vi när vi traskade till bion. Köpte massa popcorn och redbull och kollade på YES MAN med Jim Carrey. Påminde lite om Liar Liar men den var rolig och underhållande, jag rekomenderar! Lätt och mysig komedi! Jim Carrey är ju alltid rolig liksom.

Iallafall så när bion var slut (bion ligger i samma byggnad som arenan så killarna skulle anlända dit efter matchen) så var det 10 minuter kvar tills killarna skulle komma. Nej, då smäller nån jävel på brandalarmet!!! Blondinerna tror typ att det är krig och jag blir mest förbannad. Vi parkerade längst ner i parkeringshuset och då har dom rullat ner stora järnstängsel så man inte ens kommer upp med bilen så vi var mer eller mindre fast.... Kul om det verkligen hade brunnit.... Så vi har hängt i ett parkeringshus i ca 30 minuter... Eller ja, kanske 20.... Haha. Men det var irriterande. Min man firar vinsten med MC och jag med en cola. Känner att min säng kallar så smått.!!

Hur har eran Lördag varit? Fest, mys eller inlåsta i ett parkeringshus månne!??!


GODNATT.
XOXO


Kommentarer
Postat av: carro

Min lördagskväll bestod av lelle, lillan o härliga härle o en massa tacos!! mm!! det var gottis, sen åt vi choklad och kollade på miss secret agent. Hade varit mysigare om du varit med iofsig.. :P

2009-02-01 @ 17:11:42
Postat av: sofie

SVAR CARRO: Åh jag önskar jag vore med! Jag ringer dig imorgon istället. Haha är det jag som är uppskjutarn!??! Men imorgon ringer jag! :) Puss älsk, saknar dig....

2009-02-01 @ 18:10:01
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0