SUNNY DAY

Vaknade av att solen strålade in och att A petade mig i huvudet och retades som vanligt. Legat och gossat lite och nu har jag precis käkat en omelett med lite fetaost i och ska dricka en vitamin C dricka. Som jag sa igår så börjar mitt "nya liv" idag men E och P gör det lite svårt då de bjuder på vin ikväll.... Men jag kan ju äta nyttigt iallafall. Tänkte gå ut och gå en runda så fort A drar sen göra lite situps och övningar här hemma. Jag ska se om jag kan hitta någon yoga video, hade varit perfekt dessa dagar när jag inte har bil. Ska nog köpa Wii Fitness, är den bra? Någon som provat?

Håller på att packa upp min 17 kilos väska så smått... Ett av mina bästa kap var nog ändån dessa skyhöga gladiator inspererade highheels;



Vad tycks!?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jätte snygga!!!

2009-01-21 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0