JAG HAR EN FÖRFRÅGAN!

Kan någon av mina vänner komma och hälsa på eller!? Faaan ingen har varit här än, nu får ni ta er i kragen och komma ner!!!! Jag vill vill vill vill!!!! (låter som en liten bebis som inte får som hon vill).

Idag har jag varit på stan med Elena och Pillan och jag hittade en fin BH, tunika och nattlinne på älskade H&M. Vad hade man gjort utan H&M liksom? Det är bäst.

Sen drog jag och E och tränade satan, höll seriöst på och svimma på gymmet så trött jag var, sen har jag dock lätt för att svimma men ändån. Nu har jag duschat och luktar gott igen, sitter i mitt nya nattlinne och ska laga lite mat. Fisk och grönsaker blir det idag. Nyttigt är gott (intalar mig själv).



Beställde denna jacka från H&M precis, lånade Alexandras hela sommaren, kanske ska ha en egen denna sommaren? ;)

Hoppas allt är bra med er! Boka en resa hit nu!!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

jaa popppe ska köpa en egen jeansjacka hihiih. goosse du får låna min hur mkt du vill, men jag ska nog tillverka lite slitningar på min för den är inte så fin. saknar dig baby

2009-01-29 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0