I AM HOME

Nu är jag hemma igen i Groningen, ett av mina många hem. :) Här har jag dock min underbara man som jag saknat väldigt mycket. Imorgon drar han dock iväg för dagen och jag funderar på att ringa E som jag saknat väldigt mycket!! :)

Har en massa bilder men här är några från första dagen då det blev Starbucks, shopping och vin;

Jag på flyget till Manchester, lite uttråkad....


SÅKLART!!


Min fina Jenna.


Jenna ger mig fingret på HA!HA :)


Massor med vin och cigaretter...

Usch ja, jag har haft det fööör bra. Imorgon börjar mitt hälsosamma liv :) Hinner inte träna imorgon då A snor bil och allt men på Torsdag kör jag igång med det. Och imorgon blir det hälsomaaat. Inget mer skit....

Saknar mina fina i Swedeen och jag längtar efter att träffa E.
XOXO

Kommentarer
Postat av: E

IMORGON SMULAN:)

2009-01-20 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0