Hello my loves

Det låter kanske töntigt men jag älskar Brittans nya album, sjukt bra är det. Hon är fan grymme.

Baby you´re so unusual
didn´t anyone tell you, you´re supposed to, break my heart?
I expect you to, so why haven´t you?
Maybe you´re not even human cause
Only an angel can be so unusual
Sweet surprise, I could get used to
Unusual you.




Saknar min man lite... Därför jag gossar ihjäl mina vänner och sover under samma täcke som dom varje natt typ ;) Men idag ska jag sova själv. Ska typ in och duscha sen bara ta det lugnt ikväll med min familj. Imorgon skulle jag visst jobba igen och sen på Tisdag ska jag hem till mormor och morfar tror jag på fika sen fixa mina naglar, akryl ska jag prova på nu då jag har hört att det ska sitta bättre + att mammas är superfina. Köpte blommor till min mamma idag för jag inte kom hem igår, hon som hade gjort mat och allt. Man är ju inte van vid att anpassa sig så till andra nu när man bott själv så länge. Men hon blev glad iallafall :) Jag älskar att göra andra glada.

Jaha vad har mer hänt? Inte mkt. Mkt jobb och mkt tid med mina underbara tjejer som jag verkligen inte hade kunnat leva utan, hur ska jag kunna lämna er igen!?!

Men nu ska jag iallafall till England på Fredag och shoppa, umgås med min fina Jenna, ut och käka varje kväll, dricka massor med vin och bara njuta av mitt älskade Manchester! Sen efter det ska jag åka hem till min man i Holland. Man kan säga att jag lever på resande fot. Saknar E också, vi har inte setts på jätte länge ju!

Nej nu skriver jag för mycket. Hoppas allt är bra med eralla :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: steffi

hej hoppas allt är bra :) jag blir galen av mitt hår nu och vill bara ha av det. så jag undrar om jag fick låna den oljan till håret du hade? hade varit mega snällt om du har den hemma. kramiis steffi

2009-01-11 @ 20:52:25
URL: http://uniiik.blogg.se/
Postat av: alex

det var väldigt myyys gosse. vi ses snart my lovebird :D

2009-01-11 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0