Don't say it

Don't say you love me,
I don't believe it!
Don't say the words,
If you don't mean it.
Don't want to hear it
Out in the open
Keep it inside
If you don't mean it



Jag drömmer så konstigt varje natt och på något sätt så följer det med mig på dagen. Undrar om det bara är jag? Jag orkar inte analysera och fundera iallafall. Imorgon åker jag till Manchester och ska ha så roligt det bara går. Massa shopping, god mat och vin :) Ringde Danni när jag vaknade (runt tolv) och bestämde en mysig fika i stan. Funderar på att gå ner i stan, jag måste få lite motion! Inatt, eller imorgonbitti drar jag från er.... Åh jag vill inte lämna igen... Nu har jag varit hemma så länge så nu får jag ångest när jag åker.... Blö...

Var och käkade på Bonasera igår med mina favoriter (carro, alex, lelle och daniella). Så mysigt. Er kommer jag sakna såå mkt... Kommer sakna hela jobbet och min underbara familj...

Efter England är det tillbaka till fotboll och träning. Jag vänjer mig snabbt.

Ha en bra dag.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0