Curious Case....

Hmmm vad hände igår liksom? Vi skulle ha en myskväll med mat och lite vin, man borde kanske förutspått att efter några glas så blev vi sugna på att svänga på rumpan.. Och det gjorde vi, drog till Rumba och tog mer eller mindre över dansgolvet och så hetsdrack vi som fan, varför vet jag inte... Men idag ångrar jag det litta....

Aja, det roligaste igår var iallafall (sorry E men jag måste berätta) när E satt med huvudet öven en flaska (bubbel) och snackade och lirkade lite lekfullt med korken när den BOOOM skjuts upp i luften med en jävla smäll och E skriiiker:

- AAAAAAAAAJ MIN NÄSVINGE!!!!!
Jag dör mer eller mindre av skratt och P springer in;
- Vad har häääänt?!
Då gnäller E;
- Såååååg ni hur min näsvinge bara fladdrade!?!?!??!?! JAG KUNDE HA BRUTIT NÄSAN!!!

Hahaha jag skrattar fortfarande åt det. Det var så roligt, kanske inte för stackars E...

Pernilla har lite bilder på finest.se sen igår. Vi hamnade på ett ställe där man hängde upp sina jackor i taket där man dansade, haha kommer inte ihåg sååå mkt därifrån dock. Hem kom jag iallafall till min nudelkokande man som just hade kommit hem. Sjukt spännande match igår de spelade, det avgjordes i straffar tack vare Andys mål (som självklart var super snyggt) och sen satt han sin straff också men det räckte tyvärr inte till... De andra jävlarna vann ändån! Men men, man kan inte vinna allt. Längtar tills Ajax matchen på Söndag, ska bli jätte skoj.



Vin. sminkning. fixing.

Nej nu ska jag se The Curious Case of Benjamin Button, känner dock att jag kanske kommer somna...
So loooong.
XOXO

Kommentarer
Postat av: E

Både jag och näsvingen mår under omständigheterna bra! hahaha

2009-01-22 @ 14:44:48
Postat av: Steffi

jag vill inte avslöja för mkt. men den är super snygg, fy attans vad nöjd jag är. tajt uppe i midjan, sen går den lite utåt nertill, inga axelband, det blev en brun ;) men lite hemlis på det. haha! oh längtar tills balen nu så jag kan ladda upp bilder. hihi. :D jag har fått av allt löshår nu också plus mitt egna :( tappat jätte mkt eller så inbillar jag mig bara? medel finns kvar om du vill ha tillbaka det också. hörs! puuss

2009-01-22 @ 18:27:50
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0