YOU WILL ALWAYS HAVE YOUR FRIENDS

and if your lucky, they are just a flight away...

Aaa vafan, ni vet hur mesiga jag är med att vara själv om nätterna så jag bokade en resa hem till mina gossisar. På Lördag kommer jag och stannar i en hel vecka! Så där fick du ditt svar söta Tilda :) Jag hinner faktiskt med Emmas inflyttningsferre också! JAG LÄNGTAR! Hoppas alla är på geeeee! ;) Haha.

A är typ borta hela dagen idag, han kommer hem vid fem och då ska jag och E pumpa på gymmet. Jag längtar redan. Jag får nog pumpa hemma också, jag får fan inte förslappas bara för jag åker hem, nu jävlar! Vågen visade lite mindre idag när man vägde sig på morgonen! Gött!

Nej nu ska jag softa lite och planera min vecka i HBG. Hör av er om ni vill ses!
XOXO

Kommentarer
Postat av: DAD

Min gum kommer hem jippie!!!!!!!

2009-02-05 @ 19:25:18
Postat av: sofie

Min pappi är bäst :)

2009-02-05 @ 20:14:00
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Diddi

niiiiice, ska du ut imorgon då?:D

2009-02-06 @ 16:52:43
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0