Unusual you

Hej allihopa!

När jag slog upp ögonen ringde jag Carro och hon fick mig att bli sjukt sugen på pannkakor, så upp från sängen hoppade jag och ner i köket och gräddade en massa pannkakor. Har klämt i mig 3 st och är sjukt mätt. Resten sparar jag till min man, hoppas han blir glad när han kommer hem, jag sparade dom fina till honom ;) Ska iväg och träna när han kommer. Det behövs efter den brunchen kan jag meddela! Vad har ni på era pannkakor??! Jag har lite socker, sylt och en liten skvätt med rinnande grädde.... Ja, det är kanske inte något man ska käka varje dag till frukost! ;)

I helgen är det tydligen fest hemma, Emma.H ska ha inflyttningsfest och jag vill också vara med ju! Men det är lite sent påtänkt tror jag... 

Jahapp. Vill ni se min frulle? Haha!


Mumsigt va?

XOXO

Kommentarer
Postat av: dannjella

bara hallonsylt är bäst!! eller nutella :P

2009-02-02 @ 14:02:49
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: carro

hallonsylt :) mmm! kom hem till lördags!! DO IT!!

2009-02-02 @ 14:59:19
Postat av: dannjella

allt är bara fint med mig snygging ;) själv då?

2009-02-02 @ 16:12:16
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0