Tuesday

Hej sötnosar. Var lite deppad när jag vaknade för jag hade inget och hitta på idag. Sen kom jag på att Donna var ledig så jag ringde henne och vi ska ses när hon varit på körskolan och fika och kanske dricka lite vin och snacka en massa skit. Så nu är jag på mega bra humör igen. Ska hoppa in i duschen sen ska jag dra till banken och avsluta en fond som bara går neråt i dessa tider, onödigt och förlora pengar liksom!

På Torsdag ska jag träffa söta Tina, min roomie från Österrike-resan! Ska bli skoj, jag ska tvinga henne och dricka Malibu Pinapple :)

Fru W, Tina och jag på resan. :)
 
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer få en jäkla restskatt och så om du säljer fonden nu. bättre att härda ut, det tjänar du mer på, du kommer bara förlora på det annars för att vara övertydlig.

2009-02-10 @ 23:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0