RUN LIKE A CRAZY DOG

Ja jag springer verkligen runder här hemma som en galen hund. Har fixat ALL tvätt och bäddat och städat gästrummet så det är klart till mina älskade tjejer när de kommer. Sen har jag städat toaletterna igen så dom luktar gott samt plockat undan all skit som ligger framme och nu vädrar jag där uppe samt tvättar den sista tvätten, tänkte unna mig lite datatid och ladda ner lite låtar tills på Lördag, förslag på någon bra festlåt?

Fixade till vår gäst-toalett i veckan med lite blommor och ramar, vad tycks?

Jag har verkligen en fuldag idag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint ! nej du e ju jättesöt :)

2009-02-27 @ 15:57:03
Postat av: sofie

anonym: tack så mkt :)

2009-02-27 @ 20:47:03
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0