PUH

Idag blev det tillochmed 6km istället för mina normala 5km. Magen värker efter jobbiga magmaskiner och benen ska vi inte prata om, men fan vad gött det är. Imorgon ska vi ha vilodag... Tänkte åka till IKEA och köpa lite smått och gott och sen måste jag köpa en våg! Vet ju inte om jag går upp eller ner av denna träningen!

Okej, nu till mitt stora problem. A ska iväg mån - tors och jag vill hitta på något... Åka hem, åka till Emelie, få med Elena på en tripp till London eller någon annanstans, eller att någon kommer över och hälsar på mig?... Jag vägrar sitta hemma själv i detta huset i 4 dagar. Jag är en sån människa som måste ha folk runt mig. A tycker att jag ska lära mig vara själv men hur kul är det?! Klart det kan vara skönt, högst en dag!! Hjälp mig med tips...




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0