Ont i huvudet men glad ändån!


Såhär har jag sett ut idag.

Jag har också ont i huvudet som jag fick efter maten vid halv sex... Har käkat ipren och druckit 2 glas C-vitamin (som jag förövrigt är beroende av, det är ju asgott). Iallafall så har jag fortfarande ont i huvudet och känner mig hängig... Ska upp och lägga mig och kolla en riktig tjejfilm tänkte jag, A satt precis på fotbollen och det gör ju inte en gladare direkt.

Det som gör mig glad är att mitt triogäng kommer nästa fredag och hänger med mig över helgen då det kommer bli mycket fest, mycket drinkar, mycket skratt, mycket fika och mycket skvaller och jag längtar som en krokodil längtar efter mat!!!! Emma aka Lelle/LillEmma bokade sin biljett idag och jag hoppade av glädje när jag fick beskedet, och som jag skrev igår så är Alex biljett bokad och såklart min älskade Carolines :) Så huvudvärken kan inte ens göra mig på dåligt humör förstår ni! ;)

Nej, en go film nu och sen en god natts sömn, imorgon är det städdags då jag inte orkade idag!
JAG ÄR EN LATMASK ;)
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0