Jag och E är så duktiga

Jag och Elena har som mål att träna minst 4 ggr i veckan, denna vecka blev det 5 ggr (klapp på ryggen). Tränade en timme idag, det är så skönt när det är gjort och man känner sig så himlans duktig! Jahapp, om två dagar fyller jag år och jag har redan fått födelsedagskort av min söta mormor och morfar :) Imorgon ska jag och A nog åka och kolla på en kamera som jag önskar mig! Då blir det massor med bilder ska ni veta, speciellt på Lördag! Jag längtar så sjukt mycket nu, både jag, E och F är pepp, tror nog att min svenska trio där hemma också är pepp ;)

Jahapp, Andys päron åker hem imorgon och resten av dagen kommer förmodligen bestå av spel och god mat :) Jag är sugen på redbull igen.... Har redan druckit två idag.... Man kanske är beroende? ;)

Och sen kom jag på Carro att vi måste göra en tripp detta året också... Här är några tripps;

Jag och C i Manchester (my old lovley home)


Jag och C i Paris, wonderful!!!


Jag och C i UNDERBARA New York på Carries doorstep ;)

Aaah blir du inte sugen Carro? Vi får lägga till en bild nästa vecka när du varit här men girlsen!!! Och en i sommar?? ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

haha jag ser ju typ rädd ut i paris!!

2009-02-22 @ 21:00:08
Postat av: alex

carrsan är lite blyyyg i Paris :D

2009-02-23 @ 09:28:23
Postat av: sofie

haha ja hon var rädd för han taximördaren i början, that's why! ;)

2009-02-23 @ 10:15:17
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0