IT'S A NEW DAY

Heej allihopa!

Ska snart iväg och träna med Miss.E som jag också måste berätta en sak om. Hon brukar alltid klaga på att hon har dålig blodcirkulation och att hennes händer blir blå ibland. Jag trodde att hon överdrev lite grann men igår fick jag se resultatet av kyla och E:s händer, jag tyckte det var heeelt sjukt, vad tycker ni?


Hennes hand är verkligen blå och min är normal.... Wierdooooo! ;)

Haha så tog jag ett foto på rosen från min man innan den vissnar bort;

Fint ska det va.

Nej träning til u drop!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejdu! Ska vi prenumerera på varandras bloggar vi bloglovin? Puss. (:

2009-02-16 @ 17:40:36
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: Steffi B

Kan hon inte testa att tvätta händerna? ;)

2009-02-17 @ 00:50:56
Postat av: Anonym

Hennes händer ser ut så pga byxorna. Dom har färgat av sig. Det hände mig med ett antal gånger.. Tvätta dom.

2009-02-17 @ 08:26:46
Postat av: sofie

svar: haha nej altså hennes händer blir sånna för blodet försvinner, det är helt sjukt, vet att det ser ut som jeansavfärgning men det har hänt fler gånger, utan jeans med i leken!

2009-02-17 @ 15:47:03
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: E

Men allvarligt. Vad köper ni för billiga skitjeans om dom färgar er hud??? iieewww. Not OK!!! Har haft detta problem sen högstadiet. Och det är faktiskt inte så ovanligt..

2009-02-17 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0