I love Tuinland


Jag älskar Tuinland, hittade två fint lyktor som ska stå på vår altan med ljus i, samt fotoramar som jag hängt upp på vår gästtoalett (och nu ska jag bara fixa foton), samt en massa ljus och grejer. Det är mysigt och dona i sitt hem faktiskt. Har fått igång min digitala fotoram också så nu visas en massa pussfoton på mig och A hela tiden i fönsterkarmen, mysigt va? Nej nu ska jag ta och skriva ut lite pics till toaletten, haha. Andys kommentar; "Jag vill inte titta på foton när jag kissar". Men han har ingen talan när det kommer till heminredning, han gav mig kommandot över det :)

Nu är det bara 6 dagar kvar tills mina prinsessor kommer och kramas med mig!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0