Godmorgon / Godförmiddag (?)

Jaa jag älskar att sova länge. A ligger dock fortfarande och gossar. Hade mega ont i huvudet igår så jag gick typ och la mig 10. Vid 11 kom A in och försökte massera bort min huvudvärk men tyvärr hjälpte det inte. Sömn var tydligen den bästa medicinen, nu är jag pigg och glad (och utan värk)! Jahapp. Ikväll är det match, spännande! Ska nog dra till IKEA all by my self när jag har käkat nåt. Mysigt och gå och lulla där. Måste köpa en till tvättkorg (tvätten är ju överallt), en våg (så jag vet hur mkt fettet egentligen väger), handdukar, kanske nya påslakan, lite ljus (såklart) och toalettborstar (äckligt men nödvändigt).

Gick in på en blogg (izabella.devote.se) och hon hade gått in i den sjätte mappen och tagit den sjätte bilden och lagt ut, jag kollade för skojs skull vilken min skulle bli, det blev denna;


E och Jag en rättså hård utekväll, läppglanset var iallafall framme!
och fråga mig inte vad jag håller på med där under E:s hår....?
XOXO


Kommentarer
Postat av: E

haha fy fan.. jag har ingen som helst aning om var denna bild är tagen!!!! Champangebaren kanske?? Crazy

2009-02-04 @ 12:11:08
Postat av: Sofie

haha ja jag tror det, på toaletten som jag inte kommer ihåg!!!!

2009-02-04 @ 14:32:13
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0