FRIDAY, the last day

Heeey.

Sista dagen i Groningen idag, altså tills jag åker hem. Jag kommer ju självklart tillbaka hit. Haha. Varit i stan och lunchat med vårt mysiga lilla gäng och gått och lullat lite i affärer, mys! Nu ska jag iväg och träna med E, vi är så sjukt duktiga tycker jag. Tror det blir mest kondis idag, igår blev det 45 min på löpbandet och mage/rygg.. Kanske kör samma idag. Intressant va? ;) Haha. A sitter och sorterar papper, vi köpte en massa pärmar och grejer för att hålla ordning på allt skit. Vi kom också på mitt i allt att jag nog inte är inskriven i sverige sen englandsstoppet, pappa vi får kolla upp det!?

Nej fan vad jag längtar tills imorgon! Det kommer bli så sjukt kul att jag DÖR. Ska leta efter outfit på flygplatsen där jag kommer hänga i ca 2h innan mitt flyg går. Hittade inget sådär skoj i stan. Nej nu ska jag ringa E och se vad som står pååå! IMORGON KÖR VI!!!!!


XOXO

Kommentarer
Postat av: Diddi

jaa förmodligen, jaaa men då ses vi . suveränt! var ju ett tags sen!!

2009-02-06 @ 19:31:42
URL: http://dmathisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är jättesnygg på denna bilden !!! riktigt söt o naturligt smile :D

2009-02-07 @ 01:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0