Chokladmuffins

Jag tror Elena har påverkat mig med sitt husliga sätt att baka så ofta. :) Jag tänkte att gästerna till ära skulle få uppleva lite chokladmuffins och hembak i helgen när de kommer på besök. Hittade ett recept som verkade mumma. Så på Torsdag ska det bakas vettni! Idag gjorde jag korvstroganoff som blev jätte god, vet ni vad jag hade i? Hade en portion tomatsoppa, lite grädde, en cream frääääsch (vet ej hur det stavas, haha) och en klyfta vitlök, ja och falukorv då också såklart. Blev mycket gott, både Andy och Mackan käkade iallafall. :)

Nu kollar jag och A på "Röd Drake" på tv. Och jag har även bokat biljetter till mina blonda vänner Caroline och Alexandra som kommer nästa fredag!! Hoppas nu på att Lelle också får ledigt och kan joina gänget.! Kommer bli sjukt roligt, jag och E ska börja planera mat och drinkar nästa vecka till Lördagskvällen. Fyyy vad vi ska visa Groningen att svenskar kan festa! Haha.




Håll tummarna för Lelle.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Waaahhh! Jag vill också hänga meeeed! Men det är klart man jobbar då! :(:(:( pusss D

2009-02-17 @ 22:59:58
Postat av: carro

ooooccchhh med ska hon!!!

2009-02-18 @ 21:03:25
Postat av: sofie

yupp yupp!!! ;)

2009-02-18 @ 21:08:00
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0