What did she say?



I can feel that ur far away in dreams
I can feel ur breath on my skin
You look so peaceful
Tell me your not like them
I pray that your nothing like them at all
I wanna trust you
But the world is far to dark for that



Hola!
Sitter i min morgonrock och slöar, ska iväg och träna när A kommer hem. Elena och Fieke skulle luncha på stan om en halvtimme men jag orkar verkligen inte ta bussen och greja plus att jag inte tränade igår så jag måste hinna träna idag annars mår jag dåligt! Det är bara 1 dag och 2 veckor kvar till Thailand ju! Måste slimma till min kropp ytterligare!!!! Dock hade jag inte tackat nej till att åka just NU!

Hoppas ni får en bra Onsdag, ikväll är det biokväll med hela laget :)
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0