Vilken mysig dag

Vart på stan med min man och käkade på NC sen svängde vi in om en spelaffär och köpte ett till nitendo DS (tror jag dom heter, dom dära små) så vi kan spela mot varann på flygplanet till thailand, haha, jag köpte super mario både till det spelet och till wii spelet här hemma, det är ju så himla roligt, visst?

Sen blev det bio kl 16:00, Twilight New Moon. Lite mycket kärlek och drama för A tror jag som mest satt och väntade på action och massa fights, jag gillade den dock, den visar verkligen vad kärlek är på ett extremt sätt.

Har fått ont i mitt knä igen (efter jag trillade på det mitt på stan när emelie var här) och kan inte träna på vissa maskiner på gymmet och får ont när jag suttit stilla och sen går i trappor, inte nice alls. Men men, det är väl bara och bita ihop antar jag, ska träna imorgon iallafall, då ska vi även på bio igen och se "Brothers" med hela fotbollslaget, mys!


Mysigt med bio när vintermörkret gör allt trist och dystert.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0