Munkar med socker på....





Gillar ni munkar? Jag ÄLSKAR dom. Min mamma köpte ofta hem det till mig när jag var liten, och nu var det så himla länge sen jag käkade dom, de släta med vanligt socker på är godast tycker jag, dom med kanel på är också goda dock, men jag är inte så mkt för glasyr faktiskt, har du en favorit munk?


Kom iväg och träna idag efter jag städat huset! Körde assakta på isvägarna här i området sen när man kom ut på de stora vägarna var det lugnt. Var nåt jävla jippo på gymmet med ngn slags spinningtävning med kameror och massa folk, jag ställde mig i ett hörn och tränade för mig själv :) HATAR spinning! Sen hann jag köpa hem lite mat till vårt lilla hushåll också så nu är kylen full och glad :)

Nej jag kanske ska sluta käka munkar? Haha, lönt och träna... ;)
XOXO
5 dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0