Light me up, put me on top





Denna låten är nr 1 on my playlist för tillfället.


Det känns verkligen om jul nu. Har kollat Transformers 2 med Andy och så öppnade vi årets första Aladdinbox och krängde choklad, OCH ANDRES TOG FRÅN DET ANDRA LAGRET innan det första var uppätet, han borde straffas! Haha. Eftersom vår bil stod mitt i gatan så spenderade vi en timme med att förflytta tillbaka biljävlen till vår parkeringsplats, och det funkade till sist när vi bytte plats på våra positoner (dvs jag puttade och A körde). Man är ju stark som en oxe, hrm hrm ;)

Tror ni inte mig när jag säger att det snöar så har jag bildbevis:


Vintern är här. Hoppas killarna kommer kunna spela match på Söndag, det är mkt oklart.
Samt är det rätt osannolikt att vi ens kan använda bilen om vädret håller i sig...
Man kan säga att vi är rätt jävla insnöade.

XOXO

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0