Jaha...

Vadfan ska man göra idag då?
Andreas är inne i sin jävla "jag är beroende av xbox - period" och hör inte ens vad jag säger om jag så skriker allt vad jag kan. KUL, JÄVLIGT KUL! Killar är så sjukt tråkiga så det finns inte. Jag vet inte om jag orkar träna idag igen... Och det regnar ute så jag vet inte om jag pallar göra stan.... Åh usch och fy vilken tråkig dag. Skulle egentligen på stan med Ella men hon var tvungen och jobba, annars hade vi suttit på ngt fik nu och druckit kaffe och snackat skit. 


Idag är det bara 18 dagar kvar tills vi drar till Thai. På Tisdag ska vi ta en spruta till. Jag måste börja organisera packning och grejer. Får väl ägna mig åt det idag, lite plock och pill, kanske städa lite, kanske tvätta lite. Låter som en rolig Lördag va? NOT. Usch vad jag är uttråkad, helt sjukt. Vill bara dra täcket över huvudet efter det att jag slått sönder Andys äckliga xbox.

Kanske ska åka till Saturn och köpa lite serier och filmer....
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0