FREEEEEDAG!!!!

Fredagar känns alltid lika mysiga tycker jag. Har SJUK träningsvärk i rumpa och innerlår och sitter och käkar sånna runda flingor, inte nyttigt alls då jag känner sockret men så sjukt gott, det är ändån fredag, på helgen får man lyxa till det lite va?

Typ dessa flingor fast utan fullkort och allt står på hollänska ;)

Idag vet jag inte vad som händer. Antingen träning eller en lång promenad i friska luften, hade velat gå på bio ikväll men vet inte om A är sugen.... Kanske kan få med han ut på restaurang eller nåt. Trött på att sitta hemma varje kväll! ;) It's not my style! Kunde inte sova inatt heller... Aja, nu ska jag käka klart min frukost och surfa lite på näääätet. Ha en underbar fredag med massor med fredagsmys!!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0