dagen före dagen ♥



Godmorgon!

Idag håller vi tummarna om att Holländska fotbollsförbundet tar ett beslut om att ställa in matchen imorgon, isåfall drar vi hem inatt, annars imorgon. Hade dock varit skönt och ha hela Onsdagen hemma också.

Har drömt konstiga drömmar inatt om kidnappare och fångeskap... Inte roligt. Hatar mardrömmar.


Kastar in en Dagens lista:

Matvanor:


Bästa maträtt? Svår fråga. Men jag älskar skaldjur och pasta....

Bästa dryck? Redbull

Hat dryck och maträtt? Dryck? Hm, fernet shot? Och maträtt... Ärtsoppa? Blodpudding?

Bästa alkoholdryck? En riktigt god och fruktig drink, typ Strawberry daiquiri. Gillar bellinis också!

Använder du smör på smörgåsen? Ja för det mesta.

Smågodis eller färdiga påsar: CHOKLAD!

Favoritglass? Vanlij


Shoppingvanor:


Hur mycket shoppar du för varje månad? Oj.. Kanske några tusenlappar.

Har du mer skor än kläder? Jag borde ha men klädesplaggen är nog fler, än så länge... ;)

Favoritplagg? Leggings och snygg tisha

Hatplagg? FÖR TAJTA och fult sittande jeans, usch usch usch.

 


Arbete, utbildning:


Jobbar eller pluggar du? Pluggar Grafisk Design och jobbar extra på Intersport, Väla

Vad vill du bli? Art Director

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Yes!

Är lönen viktigast? Nej, det som är viktigast är att trivas med det man gör, självklart är det då kul om man får lite cash för det också ;)


 

Boende:


Lägenhet eller hus? Radhus

Framtidsplaner med boende? Jag hade lätt kunnat tänka mig en nice takvåning men det lutar mer mot att bygga ett eget hus med min man.

Litet eller jättestort? Drömboende? Lagom, med en stor walk in... ;)

Landet eller mitt i stan? Mittemellan

Mysigt eller sterilt? Blandning!


 

Lite allt möjligt:


Har du barn? Är otrohet okej? Nej jag har inte barn och NEJ otrohet är absolut inte okej?

Älskar du någon? Ja det gör jag, en massa underbara människor! ♥

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Familjen betyder allt och jag tycker själv att jag är väldigt lojal

Tycker du om att dricka dig full? Såklart, och skaka rumpa! ;)

Hemmafest eller krogen? Först hemmaförfest SEN krogen ;)

 


 

Nej nu ska jag få ngt i magen. Har mega ångest för att jag inte kan träna....
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0