3 dagar kvar!



Gokväll.

Sitter och dricker päroncider och är fortfarande mätt efter en god måltid med kyckling-gryta och ris. Imorgon ska vi packa det allra sista och sen på Onsdag bär det hemmåt! F - A - N vad skönt det ska bli och komma iväg. Idag hämtade A ut sömnpiller till flygresan, har inte bestämt mig om jag ska ta ännu, kan jag inte sova så kommer jag nog inte kunna motstå, 11h på ett flyg är ju inte världens roligaste tidsfördriv faktiskt, men den som väntar på ngt gott... :)

Vart i stan idag och lunchade och såg då radiocrewet som bor på torget i en inglasad mini-lägenhet i några dagar för att samla in pengar, värsta hålligång utanför, kommer ni ihåg att de gjorde samma sak i Malmö förra året? Rix fm tror jag om jag inte minns fel.

Ska snart krypa ner i sängen och läsa lite innan sömn och drömmar.
Ha en bra fortsatt kväll mina kära!
Och just det, NU är min blogg ok va?
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0