Hola!

Tjenis!
Har varit på match idag, A var enda svensk på plan för Groningen också,  mega tråkig match dock, 0 - 0... Men men, man kan inte vinna alltid ;) Mina päron och brossan + vän fick iallafall se en match. Imorgon åker dom hem... Så kommer saknaden smygande om några dagar, fast nu är det inte så länge tills jag kommer hem... Saknar redan mina vänner något fruktansvärt. Messade precis med min Carro som jag inte riktigt vet hur jag ska klara mig utan i en hel månad till... Buhu.

Bilder från idag;


XOXO

Kommentarer
Postat av: Fanny

hej vännen!



tänker på dig, tycker att det var alldeles för längesen vi pratades vid ...

KRAMAR

2009-04-26 @ 21:04:07
Postat av: sofie

svar fanny: åh fanny vad länge sen! Aa verkligen alldeles för länge sen! Vi måste ses när jag kommer hem om några veckor!? Puss

2009-04-27 @ 00:23:23
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0