FRAMTIDEN

Efter att ha avnjutit en helt underbar middag med våra svenska vänner och lite foboll såklart så blev jag så himla fundersam. Ni vet när ångesten börjar krypa sig på lite smått. Att just nu har man det så bra, men man har ingen aning om vad som händer imorgon. Detta livet är så oförutsägbart. Allt kan hända, allt kan förändras, allt kan försvinna.. Ingenting varar förevigt, det vet ju tillochmed jag. Men att ha en framtid så oviss gör mig ibland så himla rädd. Det är som att se in i ett mörker som man måste gå in i... och ramla...


Om livet bara kunde vara ett enda stort leende
Det skulle varit fint

Godnatt.
XOXO

Kommentarer
Postat av: en av alla läsare

Betyder detta att du och A tänker flytta snart igen?

Jag fick den känslan om man läser mellan raderna.

2009-04-08 @ 00:11:09
Postat av: Sofie

svar: det betyder mer att vi inte vet alls vad som kommer hända, det vet man aldrig typ.

2009-04-08 @ 11:29:33
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: alex

poppe. nu ska jag säga ngt som du lärt mig. lev i nuet! allting kommer lösa sig gumman, oavsett. ibland blir det inte alltid som man tänkt sig men då får man antingen nöja sig med det lr göra ngt åt det. jag vet vad du tänker på, ibland blir det svårt men det löser sig aaalltid. o vi här hemma finns när du än behöver oss, love u!

2009-04-08 @ 21:55:25
Postat av: sofie

svar; alex, du är bäst! <3

2009-04-09 @ 11:50:09
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0