Where did u get your body from?


Bild lånad från http://plazasportiva.stoneart.nl/
När A kommer hem tar jag bilen iväg till träning, nu jävlar E ska vi bli heta! :)

Man måste nästan träna med någon så man peppar varandra. Tänkte mest träna lite löpband och så idag, lite fettförbränning, så får det bli styrka senare i veckan. Jag vill få bort de överflödiga kilona innan jag börjar bygga upp muskler. Gymmet är super fräscht! Stora lokaler, pool och massa trevligt. Jag måste få E till att vilja simma lite nån dag! Tycker om och vara i vattnet. :)

Har precis käkat frulle och dammsugat kök och vardagsrum. När 5 killar hänger i samma hus blir det lätt skitigt. De väckte mig vid tio och började mobba mig för min ögonbindel som jag inte kan leva utan! De stack och kolla på A:s träning.

Imorgon är det match, ska bli jätte skoj. Groningen - Feyenoord (eller hur det stavas)!
Hörs.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Nina

Du bränner mer fett av att styrketräna, ämnesomsättningen höjs mer och längre av det. Och ju högre ämnesomsättning - ju högre fettförbränning :o) Och nej, man blir inte "stor/större" av styrketräning.

2008-09-27 @ 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0