What goes around comes around

Vaknade vid tio, låg och drog mig ett tag, ute på tennisbanan håller dom på med nåt konstigt och dom skrek och hade sig, så det var inte på talan att somna om, fast det var trist och grått ute. Gick ut och gick en lång promenad på 40 minuter. Verkar inte finnas någon slags affär på denna sidan kanalen, jag har finkammat området. Det blir till att gå över kanalen. Har precis duschat en lång sval dusch, kastat in en tvätt och kokat ett ägg som jag tänkte käka nu. Jag hann hem precis innan regnet började ösa ner. Tur man har :)

Mammi, jag saknar dig, ring mig sen! :) Jobbigt att vi inte har hemtele ännu!! Vill prata med dig och med alla andra lite oftare...

Nu ska jag käka lite frulle och skriva en inköpslista på mat. A fick upp ena gardroben igår, han är händig min man :) Tror att kanske Freddan och Elena kommer över senare och hjälper oss med att skruva. :)


Ha en bra dag!

Dagens låt: Pink - So What

XOXO

Kommentarer
Postat av: diddi

snygging ;)

2008-09-23 @ 16:42:45
URL: http://dmathisen.blogg.se/
Postat av: ebba

här är du riktigt snyggt sminkad kring ögonen !!



hur har du gjrot det? :)

2008-09-24 @ 12:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0