We're gonna win we're gonna win! And when we're gonna win we're gonna win.

Fan vad bra FC Groningen är, vinst idag! Jag och E skrek och hojtade som två söta idioter under hela matchen och förstod som vanligt hälften och om folk runt omkring hade kunnat svenska hade de nog inte tyckt vi var kloka någonstans men skoj var det. Killarna (gästerna) åkte hem efter matchen och vi hängde i spelar loungen tills vi åkte hem och käka tacos och kolla på...............gissa??....................................fotoll såklart!!! Ska slänga mig i sängen och glo nån tjejfilm, eller dexter, eller kanske SATC?? Nåt av det iallafall. Imorgon blir det städdag, men ska också hinna med träning. Jag måste bli duktig med det nu, få det till en vana.

Ha en bra söndagskväll.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

hej gumman nu har jag kommit hem. saknar dig meeega mkt!! när kommer du hem till swedeen?? pusspusspusss love u, ta hand om dig!

2008-09-28 @ 22:02:15
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0