Shit, where am I?

Jävlar. Min jakt på buss var lättare sagt än gjort. Sprang runt som en galning med Elena i luren, förbannad var jag. Till sist hittar jag bussjävlen som självklart kör förbi för jag inte har hittat busshållsplatsen heller, så jag fick vänta i nästan en halvtimme på nästa buss och så skulle jag möta Elena i stan, sa bara att vi skulle ses på stationen. DÅ DÖR MIN MOBIL! Fan vad man är handikappad utan sin mobil. Jag fick panik och stod vid gatan och svor för mig själv. Tillsist kom bussen och självklart går den genom hela stan, så jag och Elena hade kunnat ses där istället för på stationen som är mega långt bort. Så då blev jag ännu mer förbannad och iphonen sa fortfarande "connect to power". Väl på stationen är inte Elena på sin buss och jag har ingen mobil. PANIK. Till sist kom jag på att hon kanske står och väntar vid min busshållsplats och precis när jag går dit kommer Elena från parkeringsplatsen med raska steg och skriker: JAG HADE JU BIIIIL! Freddan var tydligen skadad så han hade kommit hem så Elena hade snott bilden, men då kunde hon inte ringa mig för min mob var ju dödens död. Haha jag var så förbannad. Lugnade ner mig med en club och pineapple juice! Sen lullade vi runder i halva stan och bara kolla affärer. Nu är jag hemma och A är hemma efter två träningar. Känns som om det blir en tidig kväll i sängs.


Ibland känner man sig bara överkörd.....

xoxo
Soppis

Kommentarer
Postat av: annika

med kerantin vax .. ja eller microringar om man hellre vill det!=)

2008-09-17 @ 17:58:51
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Elena

Hahaha jag blir typ stressad av att läsa inlägget! Fy fan för din telefon:)

2008-09-17 @ 18:48:21
Postat av: He

haj !



kan du inte lägga upp lite bilder??

saknar dig här i bloggen juuu!!!!

2008-09-17 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0