Oops, sov lite för länge..

Japp, jag vet inte vad som hände idag men jag vaknade när A kom hem och klockan inte var inte mindre än ett!!!! Jag blev helt chockad för jag har sovit som en sten! Iallafall så skyndade jag mig in i duschen och käkade lite frulle sen ner till stan och mötte upp Elena (hon är den som sminkade mig i inlägget "What goes around comes around", hon är grym) så fikade vi lite på News kafé sen gick vi lite på stan. Köpte Body Shops Moringa bath igen, den är underbar att duscha med, man blir mjuk som en bebis efteråt, bra tips till er som är torra och behöver mkt fukt!!! Fungerar altså utmärkt som duschkräm! Nu har jag gjort en massa nytta här hemma. Har fyllt min gardrob, därav tömt två och en halv väska som jag haft alla mina kläder och skor i. Jag har städat badrummet, dammsugat övervåningen och organiserat alla mina grejer. Nu sitter jag med A i soffan och glor på Americas funniest home videos... Ska laga lite mat sen. Imorgon kommer massor med gäster också, fast det är inte förrens sent på kvällen så jag och E ska nog bege oss till trädgårdslandet och kanske käka en sen lunch eller tillochmed middag då våra män är borta för en cupmatch eller vad det är. ..


SO WHAT? I'M STILL A ROCKSTAR!

Nej.. Kanske ska börja med maten.
Puss på er mina söta. Saknar er.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0