IKEA, Träning & en god middag

När A kom hem drog vi till IKEA med E och F och käkade och köpte två byrås. :) A har redan skruvat ihop den ena. Efter IKEA drog jag och E och tränade! Vi var mega duktiga idag, svettades så sjukt mkt och såg ut som två blodsprängda iglar eller nåt liknande. Men duktiga var vi iallafall, var där i över en timme och bara körde! ;) Sen handlade jag lite grejer på Jumbo (mataffär). HIttade oxfilé så jag köpte det och gjorde en underbar middag till mig och A innan. Nu är vi mätta och ska sätta på en film. Imorgon kanske det blir Amsterdam!!! :)


Saknar...

Ha en mysig kväll!
XOXO

Kommentarer
Postat av: MAMI

Hej hjärtat! Hoppas allt är bra med dig. Messa dig igår,det fick du inte va ?? Längtar tills på söndag,sakn dig så....kram

2008-09-30 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0