Hello and goodmorning

Ligger fortfarande i sängen med laptopen i knäet... Tänkte kolla lite prison break snart... Känner lite för en slappedag men kanske blir rastlös så småningom... Tänkte dega lite i sängen, gå ut och gå en sväng, käka nåt och sen kanske stan om jag pallar... A skulle på nån sponsormiddag grej ikväll så jag är själv hela dagen. Har dock ingen bil och börjar känna mig smått handikappad. Längtar tills på lördag, då ska jag och Elena dricka vin, lyssna på bra musik, kolla pojkarnas match och gå ut och dansa lite :) Aldrig fel. Nej, nu ska jag inte ligga här och babbla på min blogg. PrisonBreak it is. :)


Jag nördar mig i webbcam från hotellet

xoxo
Soppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0