Getting ready

Nyduschad, fixad i håret, lagt bas sminket och börjar bli redo att dra hem till E. Hittade en bra radiokanal och lyssnar på bra musik. Ska nu packa ihop det sista. Behöver nog inte ta med mig mitt smink då E har sjukt mycket, och ikväll ska hon sminka mig också, det blev såå fint sist. :) Älskar och känna mig såhär fräsch och förväntansfull, tjejkvällar is the best. :) Har ännu inte kommit på vad jag ska ha på mig... Hmm.. Sitter i en enkel svart klänning med sidenband... Kanske blir den, men det är så tråkigt... I need to shoppaaa... :)


Jag springer ner för trappan, fixad och klar. :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anja

Ha en underbar kväll Sofie! Tjejkvällar ÄR verkligen det bästa som finns. Hoppas ni får det riktigt mysigt och roligt - sup till det och slurpa i dig en massa kräftor och räkor!!

Puss Anja

2008-09-20 @ 17:30:41
URL: http://redmary.blogg.se/
Postat av: carro

hehe det ser ut som ett foto från typ the ring, sån skräckis!! ha det så kul ikväll gumman :D puuuuussss

2008-09-20 @ 18:24:15
Postat av: alex

ha så kul lilla lilla älsklingen!! såg Andys mål. coolt :) saknar dig din mysis. Pusspuss

2008-09-20 @ 20:34:21
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Soupie!!!! Så fint det blir där hemma! Mysigt att piffa och pyssla;) Kul med tjejkväll alltså, så roligt att du och Elena har så kul ihop!!! När kommer du hem?? Jag är på jobb... som vanligt;) Alltid lika kuligt att läsa om ditt liv på rasterna! Puss o KRAAAAAAAAAM

2008-09-21 @ 13:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0