Back when I was young

Hey och goddag mina vänner.

Var uppe tidigt idag igen med A för killen med sateliten skulle komma. Nu har vi svenska kanaler, jag får dock inte in ljudet, men det fixar A när han kommer hem. Efter satelitkillen gått så gick jag och la mig i sängen igen och kolla ett avsnitt PB och ett avsnitt Dexter. Nu har jag käkat mellanmål/lunch, det blev äggmackor. Har lite svårt med gasspisen fortfarande, men jag klarade ju i England så jag ska nog bara vänja mig. Blir nog falukorv och potatismos ikväll tror jag, gottis. Tog ut räkorna till imorgon också, såå gott det ska bli. Så du behöver inte påminna mig E!! ;) Jag får inte igång tvättmaskinen, får vänta med det tills A kommer hem också. Så här sitter jag nu, lite halvrädd i soffan. Varför jag är rädd? Satelit killen påpekade att det satt en "thick spider" bakom denna soffan och jag hittar inte den... I HATE SPINDLAR. Och dom är inte små här i Holland, de är stora så in i helvete och de sitter och vaktar utanför VARJE fönster, jag vågar verkligen inte vädra.... Hellre att det luktar ugg än ha feta spindlar som husdjur.


Bakom denna soffan bor en spindel...

Jaha, får väl kolla facebook lite då...
Ha det så bra.
xoxo
Soppis

Kommentarer
Postat av: E

Bra gums!! jag har tagit upp kräftorna oxå. åh så gott det ska bli.. du kanske hört att f inte ska med imorgon så han åker inte förrän 17.30. Så vi kan höras ikväll med hur vi ska göra! kram

2008-09-19 @ 14:45:26
Postat av: rose

Ska jag skicka Baloo o Bonzan o rädda dej? Dom tycker om o leka med dina kompisar.

Kram Rose

2008-09-19 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0