I kissed a girl and I liked it

Kollade precis på 10.000 BC med A. Tänk så enkelt livet var tiotusen år innan kristus liksom! Det enda man oroade sig över var hur man skulle få mat och hur man skulle hålla sig varm om nätterna! Nu två 2008 handlar det bara om vad man har på sig, vad man äger, hur mkt pengar man har, vem man dejtar, vilka vänner man har, vilket jobb man har... Man oroar sig för sitt älsklingprogram på TV inte ska sluta sändas, att ens mobiltelefon är coolast, att man måste gå och handla för att få mat osv... Man kan ju säga att man blivit bortskämd genom åren som gått. Tänk så mkt vi tycker är viktigt som verkligen inte är viktigt om man tänker efter. Det enda som alltid är viktigt är att man har de man älskar runt omkring sig, att man har mat och dryck och att man är lycklig... Men men... Vi lever som vi lever, tror inte det kommer ändras direkt.

Sitter i soffan och min man tvingar mig att glo jävla fotboll, funderar på att döda honom... Eller så går jag upp till sovrummet, tar med datan, sätter på en romantisk komedi, tar av mitt smink, kanske en snabb dusch och sen kryper ner och myser... Blir nog det sistnämnda! :) Nu ska jag hitta en cool bild att lägga in i detta inlägget:


Ja det fick bli Lindsay, hon är den jag hade gift mig med om jag vore lagd åt det hållet, kanske Angelina Jolie också, jag älskar vackra människor.

xoxo
Soppis

Kommentarer
Postat av: annika

hej stumpan.. håret kostar runt en 800 för en helförlängning. bra hår...kan ju använda det igen sen om man skött det bra=)

2008-09-18 @ 00:12:34
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0