Vill hitta en snygg vinterjacka, en tjock varm!


Dessa var snygga från H&M men troligen för tunna...
Var kan man hitta tjocka snygga jackor?

Håret igår blev bra, ska bara sätta i lite fler slingor och jag MÅSTE klippa upp det, det är för långt nu, ser inte naturligt ut, men det fixar sig. Hinner kanske inte innan Lördag men det är smällar man får ta. Får ha det uppsatt då eller nåt! Huvudsaken är att det blir bra till sist. Annika som fixade håret på mig var verkligen jätte duktig! Vi lär ses igen när mer hår kommer på posten ;) Haha.

Nej nu ska jag fixa mig för en lunch på stan med Emma.
Ikväll blir det tjejmys hemma hos Carro med god mat och skitsnack.
XOXO

Kommentarer
Postat av: annika

ja synd att du råkat få sånt skithår=( men det blir nog bra ska du se=) tack så myk=)



Kramisar

2008-10-09 @ 12:53:50
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0